Nieuw Spirit

Worldshift 2012

Ervin Laszlo

De huidige economische crisis, de dreiging van de klimaatverandering en andere sociale en ecologische ontwikkelingen zijn voor velen redenen om te wanhopen, maar crisissituaties bieden juist vaak mogelijkheden voor veranderingen. Ervin Laszlo brengt in dit boek de inzichten samen van spirituele leiders en wetenschappers zoals Albert Einstein, Vaclav Havel, Eckhart Tolle en Ken Wilber. Hij laat zien hoe we ons huidige, vaak beperkte bewustzijn kunnen vervangen door het holistische bewustzijn van het Akasha-veld. Wij hebben nu de mogelijkheid om ons huidige politieke en economische bestel te veranderen in een duurzaam model waar mensen, natuur en aarde gerespecteerd worden. Dit boek inspireert je onze wereld groener en de aarde beter te maken. Voor zover de intro van dit boek.

INTERESSANTE INHOUD

Het boek behandelt eerst het scenario van een wereld waarin wij doorgaan met wat wij aan het doen zijn en die vooruitzichten zijn ronduit schokkend. Daarna geeft de auteur doelstellingen voor een tijdige verandering voor de magische datum 21-12-2012. Om deze verandering te kunnen bewerkstelligen is zowel individueel als mondiaal activisme noodzakelijk. Tenslotte beschrijft de auteur de wereld vanuit het perspectief van het jaartal 2032. Aansluitend worden aanhangsels gepubliceerd over een nieuw begin, Worldshift literatuur, de missie en de initiatieven van de Club van Boedapest, de Mondiale Noodtoestand en de missie van de Alliantie voor een nieuwe mensheid.

BEWONDERING

Ervin Laszlo is een geniaal schrijver en wetenschapper en vol bewondering heb ik dit boek gelezen dat oproept om actief in het leven te gaan staan met als doel het te behouden. Ik bewonder de mensen die de handen ineen geslagen hebben om wereldwijd te proberen actie te ontketenen bij de mensheid om te komen tot een vreedzame en liefdevolle samenleving. Ik bewonder elke oprechte Lichtwerker die in dienst staat van het Licht en de mensheid die op zijn of haar unieke manier probeert bij te dragen aan de verandering die deze wereld zo enorm hard nodig heeft. Dit boek is een ‘must’ voor iedereen die het goede dient.