PROGRAMMACODE LEVENSLUST & LIEFDE

-         Beperkende blauwdrukken opsporen en transformeren -

CHRISTOPH FASCHING

Wat wij meemaken en hoe wij de wereld om ons heen waarnemen, wordt bepaald door onze innerlijke programmering. Dit boek biedt je een prachtig instrument om je innerlijke programma te transformeren naar de programmacode levenslust en liefde, waarmee je alle deuren opent naar een vervuld leven. Met het eenvoudig toepasbare, zeer werkzame gereedschap kun je je innerlijke blauwdrukken transformeren en je leven doorslaggevend veranderen. Pijnlijke ervaringen, ziekten, ongelukken, en persoonlijke en beroepsmatige mislukkingen kunnen worden uitgesloten. Een ontdekking waarmee je een bewustzijnssprong van betekenis beleeft, en levenslust en liefde in overvloed in je leven haalt. Voor zover de introductie op de achterkant van het boek.

BELANGRIJK

Het is soms vreemd hoe grote spirituele schrijvers vanuit het schijnbare niets opduiken met zeer belangrijke boodschappen voor de mensheid. Enige voorbeelden zijn Neale Donald Walsch, Eckhart Tolle, Steve Rother en Barbara Marciniak. In deze rij hoort Christoph Fasching ook thuis. Hij heeft al meerdere boeken geschreven, waaronder De Samenleving in 2015 en De aarde vindt zichzelf opnieuw uit. Dit zijn boeken die een must zijn voor de spirituele lezer.

FANTASTISCH BOEK

Dit nieuwe boek van de schrijver is een echte aanrader voor mensen die vastzitten in oude blikkades en zich herhalende levenslessen. Hij reikt een eenvoudige, maar zeer doeltreffende methode aan die absoluut werkt. Wanneer je steeds maar weer geconfronteerd wordt met dezelfde levensles, zoals bijvoorbeeld ‘houden van jezelf’ en je loopt er steeds weer in vast, dan heeft dat te maken met oude overtuigingen  die vaak teruggaan naar je jeugd. Je bent door je omgeving geprogrammeerd met overtuigingen waarvan je je nauwelijks bewust bent. Door je hiervan bewust te worden en deze overtuigingen te herprogrammeren los je de blokkades op en heb je de levensles niet meer nodig omdat je de situatie vooraf leert herkennen en daardoor kunt veranderen.

HET WERKT

We hebben de herprogrammeringsmethode uitgeprobeerd en het werkt! Echt! Alles dat als een donkere wolk om je heen hangt kun je zelf laten verdwijnen omdat je zelf die donkere wolk met je gedachten hebt gecreëerd. Het is voor een ander niet te zien wat jij denkt en voelt. Je ego leeft in de wereld en ziet alle duisternis, maar je ziel is onafhankelijk en objectief, die ziet en weet dat alles tijdelijk is door jou gecreëerd. Door naar je ziel te luisteren via je gevoel en intuïtie ontstaat er een nieuwe situatie waarbij je ego niet meer de overhand heeft en dienstbaar wordt aan je ziel.

Ons advies is: Lezen en doen; herprogrammeer jezelf en wordt wie je bent.

9102