Matthew – vertel me over de hemel

Suzanna Ward

INTRO

In vervolg op Matthews openbaringen voor een nieuwe tijd is dit boek uitgegeven. Het zijn gesprekken tussen Matthew die op 17 jarige leeftijd stierf en zijn moeder. Het boek gaat over het leven in wat wij de hemel noemen. Matthew legt uit waarom deze informatie juist in deze periode zo belangrijk is. Zonder deze informatie is het voor ons minder gemakkelijk het doel van ons leven te begrijpen of ons in vol vertrouwen voor te bereiden op wat ons te wachten staat. Het is een boodschap uit die andere werkelijkheid waarnaar we zullen terugkeren als ons leven hier zijn loop heeft volbracht.

NIRWANA

Matthew noemt de zielenwereld het Nirwana, een boeddhistische uitdrukking voor de hemel. Hij legt uit hoe het leven in het Nirwana eruit ziet en hoe de aankomst is voor elk mens. Elk mens – lees elke ziel – die in de zielenwereld aankomt, wordt ontvangen op de manier die hij of zij verwacht. Dat houdt in dat je Jezus zult ontmoeten als je hem verwacht of Mohammed evenzo. De reden hiervoor is, dat een ziel vaak verward is als deze in de zielenwereld aankomt. Matthew vertelt hoe elke ziel opgevangen wordt door ontvangstteams die de ziel helpen bij het aanpassen aan de werkelijkheid van de hemel.

ONDERWERPEN

De onderwerpen die in dit boek over de hemel aan de orde komen zijn zeer divers. Ik zal er enkele noemen om een indruk te geven hiervan. Zo komen voeding – omgeving – bewoners – hereniging – relaties – engelen – tijd – communicatie – contact met de aarde – recreatie – gebouwen – Jezus – muziek – de Akasha kroniek en vele, vele andere onderwerpen aan de orde.

Een boeiend boek voor wie geïnteresseerd is in de wereld van de zielen en ook hier geldt weer: je bent je eigen autoriteit. Alles is waar, tenzij het niet waar is. Waarheid moet je voelen, als je voelt dat het waar is, is het goed.

9131